EFFICIENCY OF THE TWICH PLATFORM AND ITS PROMOTION

Authors

  • I. Kuznetsov Московского Автомобильного-Дорожного Технического Университета (МАДИ)
  • A. Ardabatsky Московского Автомобильного-Дорожного Технического Университета (МАДИ)
  • M. Fedotov Московского Автомобильного-Дорожного Технического Университета (МАДИ)

Keywords:

streaming, marketing, promotion, solution, advantage, software

Abstract

This publication examines the two most popular platforms Twitch and YouTube as an effective earning model today.

Author Biographies

I. Kuznetsov, Московского Автомобильного-Дорожного Технического Университета (МАДИ)

Студент 4 курса

A. Ardabatsky, Московского Автомобильного-Дорожного Технического Университета (МАДИ)

Студент 4 курса

References

Published

2020-12-08

How to Cite

Kuznetsov, I., A. Ardabatsky, and M. Fedotov. 2020. “EFFICIENCY OF THE TWICH PLATFORM AND ITS PROMOTION”. National Association of Scientists 1 (34(61):26-28. https://archive.national-science.ru/index.php/nas/article/view/11.

Issue

Section

Статьи