INTERACTIVE FORMS OF INTERACTION BETWEEN PRESCHOOL EDUCATIONAL ORGANIZATIONS AND FAMILIES IN THE UPBRINGING OF PRESCHOOL CHILDREN

Authors

  • A. Azaryan Stavropol pedagogical Institute, branch in Zheleznovodsk
  • K. Karamova Stavropol pedagogical Institute, branch in Zheleznovodsk
  • O. Khutieva Stavropol pedagogical Institute, branch in Zheleznovodsk

DOI:

https://doi.org/10.31618/nas.2413-5291.2020.2.62.348

Keywords:

interactive forms, cooperation, education

Abstract

The article deals with interactive forms of interaction between a preschool educational organization and a family in the upbringing of preschool children.

Author Biographies

A. Azaryan , Stavropol pedagogical Institute, branch in Zheleznovodsk

Student

K. Karamova , Stavropol pedagogical Institute, branch in Zheleznovodsk

Student

O. Khutieva, Stavropol pedagogical Institute, branch in Zheleznovodsk

Candidate of philosophy, associate Professor of the Department of primary and preschool education

References

Ерофеева Т.И, Мусиенко С.И. Создание коллектива единомышленников в инновационной педагогической деятельности. Инновации в российском образовании: Дошкольное образование. -999-No 4. -27 с.

Зверева О.Л., Кротова Т.В. Общение педагога с родителями в ДОУ: Методический аспект. -М.: ТЦ Сфера, 2009. -80 с.

КозловаС. А.,КуликоваТ. А. Дошкольная педагогика: Учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. Заведений 3-е. изд., исправ. и доп. -М.: Издательский центр «Академия», 2001. -416c.

Микляева, Н. В. Дошкольная педагогика: учебник для бакалавров: Издательство Юрайт, 2013. -510 с.

Тонкова Ю. М. Современные формы взаимодействия ДОУ и семьи // Проблемы и перспективы развития образования (II):Материалы междунар. заоч. науч. конф. -Пермь: Меркурий, 2012. -71с.

Published

2021-01-14

Issue

Section

Статьи