INTERACTIVE FORMS OF INTERACTION BETWEEN PRESCHOOL EDUCATIONAL ORGANIZATIONS AND FAMILIES IN THE UPBRINGING OF PRESCHOOL CHILDREN
DOI:
https://doi.org/10.31618/nas.2413-5291.2020.2.62.348Keywords:
interactive forms, cooperation, educationAbstract
The article deals with interactive forms of interaction between a preschool educational organization and a family in the upbringing of preschool children.
References
Ерофеева Т.И, Мусиенко С.И. Создание коллектива единомышленников в инновационной педагогической деятельности. Инновации в российском образовании: Дошкольное образование. -999-No 4. -27 с.
Зверева О.Л., Кротова Т.В. Общение педагога с родителями в ДОУ: Методический аспект. -М.: ТЦ Сфера, 2009. -80 с.
КозловаС. А.,КуликоваТ. А. Дошкольная педагогика: Учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. Заведений 3-е. изд., исправ. и доп. -М.: Издательский центр «Академия», 2001. -416c.
Микляева, Н. В. Дошкольная педагогика: учебник для бакалавров: Издательство Юрайт, 2013. -510 с.
Тонкова Ю. М. Современные формы взаимодействия ДОУ и семьи // Проблемы и перспективы развития образования (II):Материалы междунар. заоч. науч. конф. -Пермь: Меркурий, 2012. -71с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
CC BY-ND
A work licensed in this way allows the following:
1. The freedom to use and perform the work: The licensee must be allowed to make any use, private or public, of the work.
2. The freedom to study the work and apply the information: The licensee must be allowed to examine the work and to use the knowledge gained from the work in any way. The license may not, for example, restrict "reverse engineering."
2. The freedom to redistribute copies: Copies may be sold, swapped or given away for free, in the same form as the original.